Eerlijke Winst
Dé kritische succesfactor van de toekomst! - Uitgeverij Spectrum
Eerlijke Winst
- Geschatte leverdatum: vrijdag 26 april (België)
- Verstuurd in plasticvrije verpakking (meer over onze werking)
- Gratis levering vanaf 75 euro binnen België (Nederland: € 120)
- Gratis afhalen in Brugge
- Betalen met digitale Ecocheques mogelijk (meer info)
Prijs incl. 6% BTW
De markt stelt steeds meer eisen aan de bedrijfsvoering. Consumenten vragen zich steeds vaker af hoe die goedkope T-shirts worden gemaakt, waar het voedsel vandaan komt en of de boeren wel een eerlijke prijs krijgen voor hun producten. Als bedrijf moet je je verantwoordelijkheid nemen om te blijven groeien (of zelfs te overleven) in de toekomst. Maar hoe doe je dat?
Hollender en Breen geven de richting aan. Grote bedrijven zoals Nike, Timberland, Marks & Spencer komen uitgebreid aan bod. Zij namen met vallen en opstaan hun verantwoordelijkheid. En met resultaat: zowel de consument als de werknemer waren weer trots op het bedrijf. En dat leidt alleen maar tot meer succes.
Jeffrey Hollender en Bill Breen zien duurzaamheid als de uitdaging voor bedrijven in de komende jaren. Ze weten als geen ander hoe lastig het is om deze stap echt te maken, maar zien ook de noodzaak. Daarom adviseren ze bedrijven om deze slag te maken vanuit een idealistisch en economisch oogpunt.
Reviews
Er zijn nog geen reviews voor dit artikel. Heeft u al artikels bij ons aangekocht? We zijn benieuwd naar uw feedback!