-
Home;
- Zero Waste
- Verzorging
- Shampoo
-
Shampoo Bar - Monoi de Tahiti
- Reviews
Waardering:
4,3 / 5 (64 reviews)
4
64
Heel handig en goed schuimend. Ook lekker geurtje. Wel opletten in hete landen, het blokje kan namelijk week worden en smelten. Ik bewaarde het zelfs in de ijskast. Voor lang haar is een conditioner (ook in shampoobar vorm) aangeraden, dan is je haar heerlijk zacht nadien.
Speciale geur. Ruikt sterk. Doet goed zijn werk.
Even wennen maar super tevreden! Lekker geurtje en zeker handig!