Help

Het artikel dat ik wil kopen is uitverkocht.

Bij een artikel dat uitverkocht is kan u uw e-mailadres invullen in een daarvoor voorzien vakje. Vanaf het moment het artikel terug op voorraad is ontvangt u een mail hierover. 

Indien u er al meteen eentje wenst te reserveren kan u dit aanvragen via info@kudzu.be

Hoe kan ik betalen?

U kan betalen als volgt:

  • via overschrijving
  • via bancontact voor Belgische klanten
  • via iDEAL voor Nederlandse klanten
  • per creditcard (Visa, Mastercard of American Express)
  • door middel van een cadeaubon
  • met ecocheques (geldig op alles)
  • contant bij afhaling in de Zandstraat 369, 8200 Brugge (afhalen na afspraak)

Hoe lang duurt het tot ik mijn pakje ontvang?

Van zodra wij de betaling van uw bestelling ontvangen hebben wordt uw pakje verstuurd met bPost (EU). U mag u de levering binnen de 2 werkdagen daarna verwachten binnen België en 5 werkdagen voor Europese landen. Iedere bestelling krijgt een unieke barcode van de transporteur die online kan gevolgd worden. 

Wanneer u een bestelling maakt, houden wij u steeds op de hoogte van de status van uw bestelling. Bij verzending krijgt u een e-mail met daarop de barcode en de link waarmee u de status van uw pakje online kan volgen.

Hoe maak ik een bestelling?

  • klik op knop 'toevogen aan het winkelmandje' bij het gewenste artikel
  • als alles in uw winkelmandje zit, klik op het winkelwagentje
  • pas uw bestelling eventueel nog aan en vink aan waar nodig.
  • een cadeaubon of promocode kan u inwisselen door de unieke code te vermelden (en te valideren!) in het daarvoor voorziene vakje
  • als alles klopt klik op knop 'bestellen'
  • volg de stappen op het scherm

Hoeveel bedragen de transportkosten?

Cadeaubons en bestellingen vanaf 60 euro worden gratis verstuurd binnen de België, voor Nederland is dat vanaf 120 euro. Bij een bestelling vanaf 60 euro bedragen de verzendkosten 4,50 euro voor Nederland.

De transportkosten zijn afhankelijk van het gewicht van uw pakje.

gewicht

 België 

NL + LUX

DE

FR

in envelop
(tot 100 gram)

1,95 euro

3,50 euro

3,50 euro

3,50 euro

tot 500 gram

4,95 euro

6,50 euro

8,50 euro

9,95 euro

tot 1 kg

4,95 euro

7,95 euro

9,50 euro

10,50 euro

tot 2 kg

4,95 euro

7,95 euro

10,00 euro

12,00 euro

tot 5 kg

4,95 euro

8,50 euro

11,30 euro

13,00 euro

tot 10 kg

6,00 euro

9,50 euro

12,30 euro

14,00 euro

tot 30 kg

8,00 euro

12,50 euro

16,00 euro

22,50 euro

We versturen alles in een envelop met de Post en onze pakjes met bPack (BE), bPack International (NL + EU). Wanneer er niemand thuis is als het pakje wordt geleverd, kan u het pakje in uw lokale postkantoor afhalen of telefonisch een tweede aanbieding vragen.

Kan ik mijn bestelling zelf komen afhalen?

U kan uw bestelling zeker komen afhalen, dit gebeurt op afspraak in ons magazijn (Gistelse Steenweg 30 A1). U kan bij het maken van uw bestelling aangeven welke dag en welk tijdstip u wil langskomen. Mocht er iets tussenkomen of wens je uitzonderlijk later of vroeger af te spreken dan kan u ons hiervoor contacteren via info@kudzu.be of op het nummer +32 50 61 54 78

Kan ik ook eens langskomen?

Jazeker, Kudzu heet u steeds van harte welkom in de Zandstraat 369, 8200 Brugge na afspraak.

Moet ik het bedrag van mijn cadeaubon in één keer opdoen?

U kan een bestelling plaatsen zonder het volledige bedrag van uw cadeaubon te spenderen. Het resterende bedrag blijft bewaard en kan u dan gebruiken voor een latere aankoop.

Wat als het aangekochte artikel me niet bevalt?

U kan steeds zonder opgave van reden uw bestelling terugsturen binnen de veertien dagen na ontvangst. De retourneringskosten vallen ter uwer laste en wij betalen het betaalde bedrag terug vanaf het moment wij de artikelen terug in ons bezit hebben. Het is belangrijk dat de artikelen niet beschadigd werden en in hun oorspronkelijke verpakking zitten.

Deze wet is enkel geldig bij verkoop op afstand en geldt niet op aankopen op beurzen of op de maatschappelijke zetel te Brugge.

Wat als mijn besteld artikel defect is?

Het kan altijd voorkomen dat een product niet werkt of schade heeft opgelopen tijdens het verzenden.

Als dit bij u het geval is, breng ons dan zo snel mogelijk op de hoogte via info@kudzu.be. Wij sturen u een vignet toe (voor Belgische klanten) waarmee u het pakje gratis kan terugsturen en sturen u een nieuw exemplaar toe van het moment wij het defecte product in ons bezit hebben.

Voor Nederlandse klanten betalen wij de som terug van de door u opgedane transportkosten.

Bancontact / Mister Cash ideal Visa Mastercard American Express overschrijving EcoCheques